[osdcmy] Kelab Pengguna Sumber Terbuka Malaysia

[osdcmy] Kelab Pengguna Sumber Terbuka Malaysia

Raja Iskandar Shah
Wahlau..... saya baru perasan Kelab Pengguna Sumber Terbuka Malaysia telah pun ditubuhkan pada bulan Disember 2011 yang lepas.

Yuran masuk RM10, dan yuran tahunan RM20.

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2012
MOSC2012 http://portal.mosc.my/

[osdcmy] Re: Kelab Pengguna Sumber Terbuka Malaysia

好人
thanks for mention this
saya pun baru tahu.. hehe

so apa faedah disebalik kelab ni?
atau sekadar komuniti semata

On Friday, June 1, 2012 4:01:07 PM UTC+8, rajaiskandars wrote:
[...]

Re: [osdcmy] Re: Kelab Pengguna Sumber Terbuka Malaysia

Raja Iskandar Shah
saya dapat tahu dari majalah pc, they have a regular column there on oss. they have done quite a great series of tutorials.

belum tahu apa faedah yg ada, tapi rasanya akan ada nanti selagi kita boleh sokong. kalau ada 1000 members, pasti nanti ada sponsors untuk buat program bagi ahli.

cuma saya nak minta AJK kelab untuk buka akaun bank kelab. supaya nanti senang audit dan tak menimbulkan syak wasangka.

saya dah buka akaun bank untuk kostem di cimb cyberjaya. ambil masa 3 hari untuk verify - tak lah susah sangat.