[osdcmy] Re: [KOSTEM] OSCC & MyGossCon 2011

[osdcmy] Re: [KOSTEM] OSCC & MyGossCon 2011

riZer Enterprise
bro last year ada hamba allah ni kata frag fest bagus jugak idea tu jangan dilupa dan selalu di ada
cayalah selamat menembak pastinya akan meramaikan lagi keramaian ini

insyallah
kali ni buat hadiah sama untuk johan saje syok syok

Pada 9 Ogos 2011 1:50 PM, Jamalulkhair Khairedin <[hidden email]> menulis:
Salam,

Sekadar nak beri update terkini bahawa saya baru sertai team OSCC & bakal terlibat secara langsung dgn pengelolaan event MyGossCon 2011.
Kalau Kostem/OSDC.my ada plan utk turut serta dlm event ni samada membantu dlm penganjuran, memberi pembentangan, buka booth dll, boleh inform saya atau bincang dlm mailing list ini.

Jangkaan event adalah pada November 2011. Sekarang masih dlm fasa perancangan awal (walaupun dah kira lewat gila dah ni, tinggal 3 bulan je lagi).

TQ

--
Jamalulkhair Khairedin
http://www.ridinglinux.org

--
Koperasi Sumber Terbuka Malaysia Berhad (KOSTEM)

Kebebasan. Keterbukaan. Komuniti.

http://www.kostem.my/

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/