[osdcmy] Re: Lagi RM2,500 (was RM3,500) Untuk Lancarkan Majalah Kod Sumber

[osdcmy] Re: Lagi RM2,500 (was RM3,500) Untuk Lancarkan Majalah Kod Sumber

Raja Iskandar Shah
Salam hormat

Kami sudah terima RM1,000 sepanjang minggu, dan perlukan lagi RM2,500.

Terima kasih semua atas perhatian anda.

2012/9/8 Raja Iskandar Shah <[hidden email]>
Salam hormat

Pihak Kostem kini memerlukan lagi RM3,500 dalam bentuk pelaburan dari anggota untuk melancarkan projek majalah Kod Sumber.

Jumlah pelaburan ini diperlukan untuk kerja-kerja grafik dan penghasilan mock-up fizikal. Mock-up ini diperlukan untuk pendaftaran dengan Kementerian Dalam Negeri dan mendapatkan pengiklan bagi majalah berkenaan.

Permohonan untuk menjadi anggota boleh dibuat melalui internet :

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2012
MOSC2012 http://portal.mosc.my/

Re: [osdcmy] Re: Lagi RM2,500 (was RM3,500) Untuk Lancarkan Majalah Kod Sumber

red1
Tuan YM Raja,
Saya ingin terus memberi sumbangan dalam bentuk inspirasi secara global
boleh? Kini di Tokyo -
http://itpro.nikkeibp.co.jp/article/Interview/20120912/422427/?SS=imgview&FD=2084822663&ST=oss

Ajimas!

On 9/16/12 8:30 AM, Raja Iskandar Shah wrote:
> [...]

MOSC2012 http://portal.mosc.my/

Re: [osdcmy] Re: Lagi RM2,500 (was RM3,500) Untuk Lancarkan Majalah Kod Sumber

E A Faisal

Saya dgn rasa malu mengaku tak bayar lagi. Tunggu 'gaji' yg tak masuk2 lagi.

Untuk artikel insyaallah akan usahakan lagi untuk submit. Cuma satu komen, bila dihantar harap 'acknowledge' dah terima atau belum artikel.

2012/9/16 red1 <[hidden email]>
[...]

Ok noted. Apa2 boleh email ke [hidden email] kerana saya ada access pada email account ini.

untuk mockup kami perlu sediakan 3 siri. jadi kami perlukan lagi 2 artikel dari tuan.

terima kasih kerana sudi menyokong kostem.

2012/9/16 red1 <[hidden email]>
[...]

Mohamad Imran Ishak
Yah, 3 isu. Mari berkempen lebih kuat lagi..

--
Mohamad Imran Ishak