[osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

[osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

Raja Iskandar Shah
Salam hormat

Status semasa: 96 berdaftar sebagai bakal ahli koperasi. 36 dari Selangor. Terima kasih pada semua yang telah berdaftar untuk menyatakan sokongan.

Yang paling menarik, separuh adalah bukan pekerja IT. Cadangan koperasi ini juga mendapat sambutan pengajar, pelajar, penyelidik, peniaga, anggota keselamatan (atm, apmm), anggota penguatkuasa, pengurusan, dsb

Untuk memeriksa samada anda telah berdaftar, sila rujuk http://wiki.kostem.my/index.php/Senarai_Keanggotaan

Sekiranya anda belum tersenarai, sila daftar sokongan anda di http://bit.ly/n3I5p2

Buat makluman, cadangan syer adalah RM 100 minima (sekali shj), yuran pendaftaran RM 10 (sekali shj) dan yuran tahunan RM30 (tahunan). Yuran tahunan adalah untuk melanggan majalah Kod Sumber (yang akan diterbitkan setiap 2 bulan). Bayaran hanya perlu dibuat apabila Koperasi telah ditubuhkan secara rasmi (sekarang tak boleh kutip lagi).

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2012
MOSC2012 http://portal.mosc.my/

Re: [osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

whilmi
Tahniah! say doakan semoga berjaya dan sukses

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

From: Raja Iskandar Shah <[hidden email]>
Date: Fri, 5 Aug 2011 18:21:35 +0800
To: <[hidden email]>; osdcmy-list<[hidden email]>
ReplyTo: [hidden email]
Subject: [osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

[...]

Mohd Hidzuan Zainul Hashim
Ameen.

Regards,
e1

Sent from GreenBerry®Mobile

Date: Fri, 5 Aug 2011 10:56:47 +0000
ReplyTo: [hidden email]

[...]

Mohamad Imran
Dah boleh kumpul duit raya buat bayar saham.

Pada 5/08/11, Mohd Hidzuan Zainul Hashim <[hidden email]> menulis:

> Ameen.
>

> Regards,
> e1
>
> Sent from GreenBerry®Mobile

Aku Tetap Aku™
http://maklan.blogspot.com/
https://launchpad.net/~maklanx
http://www.facebook.com/mohamadimranishak

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2012
MOSC2012 http://portal.mosc.my/

Re: [osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

Tajuzzaman Tajol Molok
kena cepat-cepat rasmi kan koperasi ni.. nanti duit nak buat bayar syer kena 'pow' dengan anak-anak sedara raya ni... haha gurau saja..

Alhamdulillah... Semoga perjalanan penubuhan koperasi akan berjalan lancar dan sentiasa diberkatiNYA... :)

2011/8/6 Mohamad Imran <[hidden email]>
Dah boleh kumpul duit raya buat bayar saham.

Pada 5/08/11, Mohd Hidzuan Zainul Hashim <[hidden email]> menulis:
> [...]

Thanks and best regards,
Beyta
url: www.beyta.net
facebook: www.fb.com/sirbeyta

OSDC.my Discussion Group In Facebook
http://www.facebook.com/groups/osdcmalaysia/

Malaysia Open Source Conference 2012
MOSC2012 http://portal.mosc.my/

Re: [osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

Ahmed Noor Kader Mustajir Md Eusoff

Kalu perlu untuk mencukupkan 50 org tu, boleh kalu saya guna alamat office saya dkat s.alam sbb skrg saya daftar guna alamat di sarawak.  Kalu boleh & dibenarkan lah..

On Aug 6, 2011 9:55 PM, "Tajuzzaman Tajol Molok" <[hidden email]> wrote:
> [...]
> 'pow' dengan anak-anak sedara raya ni... haha gurau saja..
>
> Alhamdulillah... Semoga perjalanan penubuhan koperasi akan berjalan lancar

ya, boleh. !

minta daftar semula, kemudian email pada saya untuk delete duplicate. tuan, boleh ke kami gunakan alamat di shah alam sebagai alamat surat menyurat koperasi ? kalau di shah alam senang sikit urusan dengan skm shah alam.

walaupun senarai dah hampir 100, tetapi penubuhan koperasi masih tidak dapat dibuat kerana masih belum ada negeri mencukupi kuorum 50. paling tinggi sekarang ialah selangor dgn 36 org, masih tidak mencukupi 14 org.

jadi bagi sesiapa yang mempunyai alamat di selangor, minta daftar semula menggunakan alamat selangor.

kalau boleh kita fokus tentang ini, dah selesaikan penubuhan, kemudian kita dapat fokus pada majalah.... itu perlukan lebih banyak komitmen.

2011/8/6 Ahmed Noor Kader Mustajir Md Eusoff <[hidden email]>

> [...]

> 'pow' dengan anak-anak sedara raya ni... haha gurau saja..
>
> Alhamdulillah... Semoga perjalanan penubuhan koperasi akan berjalan lancar

Tajul Azhar bin Mohd Tajul Ariffin-2
Rasa kawan-kawan yang ada bisnes related dgn IT atau perseorangan yang minat dgn ICT&OSS di area Shah Alam/Selangor, kita boleh yakinkan mereka masuk dengan memberikan sedikit fadhilat jika ikut kita bergabung.
Kalau 14 org boleh tarik sorang, rasa cukup, insyaAllah boleh kita proceed.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

From: Raja Iskandar Shah <[hidden email]>
Date: Sat, 6 Aug 2011 22:28:47 +0800
ReplyTo: [hidden email]

> [...]

> 'pow' dengan anak-anak sedara raya ni... haha gurau saja..
>
> Alhamdulillah... Semoga perjalanan penubuhan koperasi akan berjalan lancar

Saya area selangor! Blh masukan

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Date: Sat, 6 Aug 2011 14:47:02 +0000
ReplyTo: [hidden email]

From: Raja Iskandar Shah <[hidden email]>
Date: Sat, 6 Aug 2011 22:28:47 +0800
ReplyTo: [hidden email]

> [...]

> 'pow' dengan anak-anak sedara raya ni... haha gurau saja..
>
> Alhamdulillah... Semoga perjalanan penubuhan koperasi akan berjalan lancar

tuan,

minta daftar semula dgn alamat selangor di http://bit.ly/n3I5p2

saya rasa saya dapat tarik lagi 2 org selangor minggu depan

bermaksud kita dapat capai 40 org beralamat selangor. perlu cari dan tarik lagi 10 org beralamat selangor.

Date: Sat, 6 Aug 2011 14:47:02 +0000
ReplyTo: [hidden email]

From: Raja Iskandar Shah <[hidden email]>
Date: Sat, 6 Aug 2011 22:28:47 +0800